Everything has an end...♥

Kan nästan inte inte fatta att den här "eran" eller vad man ska kalla det snart är slut. Ju mer jag tänker på det, desto sorgligare känns det... Men sen måste man ju tänka på att det inte är hela världen, det är ju liksom bara en novell!♥

Jag skulle kunna skriva mycket mer, men det vill jag spara till senare.


I varje fall ville jag säga att vi nu håller på med det allra sista kapitlet av "Timeless" - och alltså också det allra sista kapitlet av vår Saadestory. Vi vill verkligen att det ska bli något extra, och inte bara ett vanligt kapitel. För att det ska bli extra långt och bra behöver vi också lite mer tid än vanligt, och därför måste jag tyvärr meddela att det inte kommer något kapitel idag. Men som sagt så kommer det komma ett extra långt kapitel imorgon istället!:D

Puss, LoveYa!/Wanja♥

Kommentarer
Postat av: josefin

MM DET ÄR TRÅGIKT ATT DET ÄR SLUT SNART :( JAG GILLAR VERKLIGEN ER NOVELL :D

MEN KAN NI INTE NI SKRIVA EN ANNAN NOVELL OM ERIC???

SNÄLLA <3 :D

2012-02-21 @ 19:02:44
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Ni är ju as bra på Noveller bara älskar det

Håller med Josefin varför kan ni inte göra en annan novell om Eric Saade :D <3

2012-02-21 @ 19:56:50
Postat av: Josefin

Åh jag vill verkligen inte att den här fruktansvärt braiga novellen ska ta slut. :( Det har varit en stor ära att få följa er under en såpass lång tid och ni ska veta att ni har gjort ett fantastiskt arbete med alla tre novellerna. :D Men jag kommer sakna detta så fruktansvärt mycket. :((((( Jag älskar er! <3 Ser iaf fram emot att läsa det långa och SISTA kapitlet imorrn! :***

2012-02-21 @ 20:06:48
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snälla kan ni inte skriva en annan sen ?

Ni är bäst!

2012-02-21 @ 20:09:47
URL: http://Http://mystoories.blogg.se
Postat av: Dokuro-Chan :'(

WHY ? ! I LOVE YOU STORIES SO FREAKING MUCH! :'''''( GETTING SICK WITHOUT IT!

2012-02-21 @ 20:33:47
Postat av: saade

Hejsan bästa novellskrivare!

jo, ni kanske minns mig som driver bloggen www.saadedream.blogg.se ? jag ska börja igen, eftersom jag slutade på ett litet taskigt sätt förra gången.. och nu så förlorade jag alla läsare, vilket jag tycker är tråkigt.. så jag undrar ifall ni hade velat hjälpa mig? kanske att skriva ett inlägg om bloggen ? så gör jag det om er också? :)

kram!

verkligen tråkigt att det är sista kapitlet av timeless... :'(

2012-02-21 @ 23:40:12
URL: http://saadedream.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ska ni inte börja på en annan novell?

2012-02-22 @ 12:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0