Tack!♥

Allting har ju som sagt ett slut, och det har även den här "eran". Vi vill tacka för en fantastisk tid här på bloggen, det har varit sex fantastiska månader - ja, igår var det faktiskt exakt sex månader sen vi, den 22 augusti 2011, publicerade det allra första kapitlet av "So Put Your Hearts In The Air" - och vi är så glada att vi har fått gå igenom den tiden tillsammans med er. Alla er fina respons har gjort oss så glada!

Vi skulle vilja framföra ett speciellt tack till alla er som under hela tiden har peppat oss med kommentarer, om och om igen, och aldrig har tröttnat. Noomi, Miss Darkness, Marre, Jennifer, Josefin, Alva, Dokuro-chan, Maria, Anna, Mikaela, Louise, Kickan, Amanda, Emma - och såklart ALLA andra också som har följt oss - ett enormt tack till er, vi kan inte beskriva hur ofta ni har gjort våran dag med era underbara kommentarer. Det ska bli sjukt sorgligt att skiljas från er, vet inte riktigt hur vi komer att klara det. Iaf, om ni vill får ni jättegärna lägga till oss på facebook: Wanja Nina . Om ni inte har kommenterat så mycket - och vi kanske inte vet så bra vilka ni är - men ändå vill lägga till oss, kan ni ju skriva ett meddelande så att vi vet att ni inte bara är någon helt random person;) Men antagligen kommer vi väl känna igen de flesta av er!

Vi har på senaste tiden ofta fått frågan om vi inte kan göra en till novell? Vi kan säga så här: Vi har tyckt att det har varit helt underbart att skriva de här tre novellerna, men just nu känner vi inte för att skriva en till direkt, av flera anledningar. För det första skulle det kännas väldigt konstigt att skriva om någon än Milena, hon har ju liksom blivit "vår" karaktär, och vi tror inte att det skulle bli lika bra om vi plötsligt skulle skriva om någon helt annat. För det andra så började vi ju skriva på "So put your hearts in the air" för att vi hade en klar idé om hur vi skulle gå tillväga, och kände hela tiden en nyfikenhet att utforska hur novellen skulle gå vidare. Om vi skulle börja på en ny novell nu, skulle vi först behöva komma på en bra idé för hur den skulle vara, och det är inte det lättaste.

Så, vårt svar på den frågan: Det blir tyvärr ingen ny novell här på SaadeStoories, men bloggen kommer självklart finnas kvar så att ni kan gå tillbaka och läsa hur ofta ni vill! Vi kommer antagligen kika in på bloggen lite då och då framöver, så ni får såklart sjukt gärna slänga in en liten kommentar på era favoritkapitel också:)
Och kom ihåg: Vi säger inte aldrig. Vem vet, någon gång i framtiden kanske vi plötsligt får en kick och börjar skriva igen? Det är absolut inte omöjligt!


Vi älskar er♥


Wanja & Nina



PS. Som sagt är novellen inte riktigt slut än. Kika in de kommande dagarna!



 

PS 2. Jennifer - du skrev att Eric hade lagt upp om vår novell på facebook?:o Är det sant?? Sjukt kul isåfall! Kan du inte länka, eller skriva vad han skrev?:D♥

Kommentarer
Postat av: josefin

JAG VILL LÄGGA TILL ER PÅ FACEBOOK MEN VAD HAR NI FÖR PROFILBILD??? JAG KOMMER VERKLIGEN SAKNA NOVELLERNA!!<3<3 :D

JAG HOPPAS ATT NI KOMMER TILLBAKA OCH SKRIVER FLER<3 :DJAG TYCKER NI SKA SKRIVA EN BOK OM DET HÄRA FÖR DEN ÄR SUPER BRA<3<3 :D

STOR LYCKA TILL I FRAMTIDEN SOM SAGT JAG KOMMER VERKLIGEN SAKNA ER NOVELL OCH LÄSA VARJE DAG OM ERIC!!!<3 :D MEN JAG KOMMER GÅ IN OCH LÄSA IGEN FÖR DET ÄR SUPER BRA KOMMER ALDRIG BLI TRÖTT PÅ NOVELLERNA!!!<3<3<3<3 :D

2012-02-23 @ 22:06:19
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se
Postat av: Josefin

Åh jag GRÅTER! Jag tycker det är så fruktansvärt sorgligt det här, för den här novellen har betytt så otroligt mycket för mig. Vet inte riktigt hur det kommer gå utan ert underbara skrivande, det kommer kännas så tomt. :( <3<3<3 Vi älskar er också! Jag kommer absolut att läsa om alla underbara kapitel igen..... <3 Lycka till i framtiden och jag hoppas att ni får er en kick någon gång och vill börja på en ny novell. <3<3<3<3<3<3 tack för den här tiden underbara ni!

2012-02-24 @ 12:19:21
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Marre!

TACK! Ska ni ha för att ni fortsätt skriva novellen istället för att strunta i den. Tack så mycket för den här tiden! Tusen tack kära ni! <3

2012-02-25 @ 13:15:22
Postat av: Marre!

Glömmer ALLTID länka min blogg skit jobbigt!

2012-02-25 @ 13:18:53
URL: http://mariellesjoqvist.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det var typ i slutet av september så skrev han "to all my swedish fans" och en länk till bloggen, kort men tillräckligt för att vilja kolla in ;)

2012-02-28 @ 18:33:29
Postat av: jag

helt sjukt vad jag älskar er, helt sjukt vad jag älskar er novell, men framför allt... HELT SJUKT VAD JAG ÄLSKAR ERIC SAADE. <3

2012-02-29 @ 03:36:57
Postat av: Marre!

Jennifer jag hittar det inte... Har letat genom ifrån augusti till november...

2012-03-03 @ 17:21:19
URL: http://mariellesjoqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för den här underbara tiden!! men en grej reagerade jag på det finns någon grej som heter Epilog.. Är de den nyaste novellen för när jag läste så handlade de om Milena & Eric så klart med oxo ett barn..... :o)

2012-03-03 @ 19:07:55
URL: http://satersaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0