Så ses vi alltså igen...

Hej på er allihop! Känns länge sen nu va?;) Snart två år sen vi började skriva "So put your hearts in the air", och nästan ett och ett halvt år sen vi slutade på "Timeless"! 
 
Nu är det iallafall så att jag och Nina ska börja skriva igen, fast den här gången på var sitt håll. Så nu uppmanar jag er: 
 
Kika in här på bloggen den 22 augusti (om en månad alltså och exakt två år sen vi började novellblogga på saadestoories), för då kommer ni att få ta del av början till en liten överraskning! Jag hoppas och tror att ni kommer att gilla det, även om det inte kommer att se ut på riktigt samma sätt som våra tidigare projekt! 
 
Stora kramar, och hoppas att vi hörs mycket framöver! (Vi har saknat er haha)
 
Wanja

Kommentarer
Postat av: Nadja

Iiiiihh vad jag längtat efter att denna blogg ska starta upp igen! Hoppas det är fortfarande om Eric<3 Är ju följare på bloglovin så ser ju så fort ni har skrivit ngt och kommer direkt gå in och läsa<3 Lycka till :)

2013-07-21 @ 23:09:51
Postat av: M

OMFGOMFGOMFGOMFG!!! *dör*

2013-07-27 @ 00:38:28
Postat av: Triciaa

Hallå! Sjukt kul att ni ska börja igen! Men det är ju den 22 idag... :O men skolan har börjat igen, själv har jag precis börjat gymnasiet så jag förstår om det är lite att göra men iaf :) ser fram emot vad det kommer bli för ngt!

Ha de bra! :)

2013-08-22 @ 22:09:48
URL: http://fighterkeepsfighting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0