At the Break of Dawn...♥ - Kapitel 43

"-Va?" Fick jag ur mig. Jag fattade inte. De brast båda i skratt. Oj. Jag hade inte märkt att Eric slutat sjunga. Jag kände hur jag rodnade.


"-Men det är bra ... det är bra" Log Tomas när han slutat skratta och fortsatte:


"-Imorgon är ni här igen? Jag har en sak jag vill visa er båda!"


Jag log mot Eric. Han log tillbaka, och jag plockade snabbt upp min Iphone och twittrade snabbt; - Dreams come true sometimes. I think im really lucky at that part of life -









Eric's perspektiv(Fem minuter tidigare):




Intro't till Break of Dawn spelades, som det som så många gånger tidigare gjort. Men den här gången kändes det annorlunda. Nu skulle Milena sjunga. Jag log för mig själv när jag tänkte på hennes födelsedag, då jag överaskat henne med att hon skulle bli "Break of Dawn-tjejen" på en konsert.


Låten började, jag slöt ögonen, och tog de första tonerna. När jag öppnade ögonen igen och slutade sjunga med i sången, fortsatte Milena ostört sjunga. Hon hade en så vacker röst. Jag stod där med hörlurarna på och bara lyssnade till resten av låten. Tomas ville säkert också höra Milena's röst utan min.


När hon sjungit klart kände jag en värme innom mig. Hon hade hittat rätt. Hon skulle hålla på med musik, inte sitta i kassan på något himla Ica. Hennes ögon var en aning blanka när hon öppnade dem. Var hon ledsen? Eller glad?


"-Underbart" Log Thomas och lade en hand på Milena's axel efter applåderna.


"-Perfekt att du slutade efter refrängen så jag fick höra Milena lite ..." Sa Tomas och jag log till svar. Milena såg förvånad och frågande ut.


"-Va?" Fick hon tillslut ur sig. Jag och Thomas brast båda i skratt.


"-Men det är bra ... det är bra" Log Thomas när han slutat skratta och fortsatte:


"-Imorgon är ni här igen? Jag har en sak jag vill visa er båda!"


*


När vi satt på oss våra jackor och sagt hejdå till Tomas tog jag Milena's hand.


"-Så, hur var det?" Frågade jag när vi kommit ut i kylan. Hon sträckte på sig för att kyssa mig.


"-Det var pinsamt, två gånger" Log hon, kysste mig och jag skrattade.


Vi fortsatte gå, med händerna ihopflätade. Plötsligt stannade hon.


"-Ska vi inte åka in till stan och fika eller något ... Jag vill ha en latte" Hon såg så söt ut så jag var tvungen att ge henne en snabb puss innan jag svarade;


"-Absolut, det låter bra"


Vi steg i nästa spårvagn.


"-Men du ..." Frågade Milena mig när vi satt oss i spårvagnen.


"-Vad?" Jag lade armen om mig och drog upp luvan över huvudet, för att bli mindre igenkänd.


"-Alltså ... Jag kan ju inte bli artist" Mumlade hon.


"-Vill du inte det?" Jag såg på henne.


"-Klart jag vill ..." Hon såg ner på sina fötter och lutade sedan huvudet mot min axel.


"-Milena ... Vet du hur duktig du är egentligen?" Jag kysste hennes panna och tog sedan hennes ansikte i mina händer.


"-Tro mig, Milena Seger är namnet alla kommer säga" Hon fick ett leende på läpparna när några bakom oss mumlade hennes namn.


Milena's perspektiv:


"-Tro mig, Milena Seger är namnet alla kommer säga" Sa Eric, jag log, och några bakom oss i spårvagnen mumlade mitt namn. Jag skrattade åt sammanträffandet. Ännu var jag mest känd som 'Eric Saade's flickvän'.


Så! Hoppas det blev okej för nu ... Blev superkort, jag vet, men det är väll antagligen bätte än inget alls! Kommer eventuellt ett kapitel till ikväll ;) Kommentera är ni sötasst ♥ Puss! /Nina

Kommentarer
Postat av: Amanda

Eric är otroligt gullig mot henne hela tiden! :D blir alltid lika hyper när jag ser att det kommit ett nytt kapitel :D älskar errrrrr :D

2011-12-02 @ 17:31:46
URL: http://novelsbyyme.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lika bra as always ;)<3

2011-12-02 @ 17:43:35
Postat av: Lovisa♥

Grymt:D

2011-12-02 @ 18:33:57
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Josefin

GRYMT (SOM VANLIGT!) <3

2011-12-02 @ 19:14:47
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Marre!

<3<3<3

2011-12-02 @ 20:24:38
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Super bra! Okej, jag hittar ingen ordbok -.-' ( ;) )

KJAM<3333333333

Längtar till nästa<3333

2011-12-02 @ 21:45:09
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: josefin

yeeyy!! ett till ikväll klarar ni!!! älskar er!

2011-12-02 @ 22:37:58
URL: http://iiitsmylife.blogg.se/
Postat av: Noomi

Älskar! Eran! Novell! <3

2011-12-02 @ 22:56:30
URL: http://difficulttocatch.devote.se/
Postat av: Miss Darkness

Jättefint! :-)

Eric är så söt mot Milena!

Lika söt som i verkligheten <3

Ni är grymma <3 <3 <3

2011-12-03 @ 01:52:09
Postat av: a.l.v.a.n

läste alla kapitel på en dag de var så spännade älskar dom !! <3 :D

2011-12-03 @ 11:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0