At the Break of Dawn...♥ - Kapitel 50

Oförmögen att säga någonting, pressade jag handflatorna mot hans bröstkorg, och lät de glida ner till magen, där de stannade på hans sixpack. Jag kände hur han lät sina fingrar smeka min midja och vandra över min rygg. Jag rös till, och pressade mig ännu närmare honom när hans hand gled under mitt BH-band, och mjukt började smeka mina skulderblad.



Jag suckade lyckligt.





Och insåg att jag aldrig skulle kunna släppa honom





*


Solstrålarna lyste in på mig genom de tunna persiennerna. Jag försökte sluta ögonen igen, stanna kvar i den underbara drömmens värld. Försökte kura ihop mig tillräckligt långt in i Erics famn för att slippa höra de gälla tonerna.


Jag ville verkligen inte vakna. Men min telefon verkade inte vara på min sida - den fortsatte ringa konstant. Jag suckade och sträckte mig efter mobilen. Namnet lyste upp på skärmen.


Thea<3



Just det. Hon skulle ju komma idag. Jag tryckte på svara-knappen och tryckte telefonen mot örat.


"-Hallå?"


"-Hej Mil, jag har försökt ringa dig minst fem gånger!! Vad gör du??" Jag suckade.


"-Sover kanske?" Det blev tyst i luren, och sen hörde jag återigen Theas röst:


"-Haha, din sjusovare. Du minns väl att vi skulle komma till dig runt två idag? Vi är på väg nu."


What!?? Hur mycket var klockan egentligen? Jag tog snabbt bort telefonen från örat och kollade.


13.02


Oj. Shit. Jag förde telefonen mot örat igen.


"-Oups." Thea skrattade.


"-Du får nog skynda dig lite isåfall. Men vi ses snart!! Puss!"



"-Hejdå..." Men hon hade redan hunnit lägga på. Jag suckade och la tillbaka telefonen på nattduksbordet igen. Sen vände jag mig mot Eric.

Och kunde inte låta bli att le. Hela uppsynen var bara för rolig. Han låg utspridd över i princip hela sängen, och håret stod rakt upp. Jag fnissade. Han var så söt. Men framför allt var han sjukt snygg. Jag lutade mig fram och gav honom en lätt puss. Han mumlade nånting och rörde lite på sig innan han började andas med djupa andetag igen. Jag skrattade tyst och smekte honom över håret.


Jag reste mig försiktigt upp och gick till byrån. Vad skulle jag ta på mig idag? Jag drog ut lådan med underkläder och drog på mig ett par rena trosor och en vit BH med spets. Var gårdagens "nattlinne" hade tagit vägen visste jag inte riktigt... Jag fnissade och kollade bort mot Eric, som låg med halva kroppen utanför sängen. Det gick som ett pirr genom hela kroppen, och jag blev tvungen att titta bort. Jag log för mig själv och drog ut en annan låda.



*



Jag fick nästan en chock när jag kollade på mig själv i badrumsspegeln.

Håret stod åt alla möjliga håll, och jag var lite svart under ögonen av det smink som jag inte riktigt hade lyckats få bort igår. Men ansiktet var rosigt, ögonen glittrade, och munnen var krökt i ett busigt leende.

Jag fnissade ännu en gång och sträckte mig efter borsten som låg på hyllan. Eftersom jag hade lite bråttom försökte jag med några snabba borstdrag reda ut trasslet på mitt huvud. Vilket självklart ledde till att borsten fastnade. Jag drog en djup suck, och försökte istället att frigöra den med hjälp av mina fingrar.


Tio minuter senare stod jag ute i hallen med lätt plattat hår, och ett halsband som matchade mina ljusbruna tights och min vita blus. Jag hade struntat i att sminka mig. Det var något jag överlag inte brydde mig särskilt mycket om längre. Jag hade insett att jag var fin som jag var. Relativt nöjd med vad jag hade hunnit åstadkomma på så kort tid.


Jag bestämde mig för att börja med frukosten, och väcka Eric sen. Eftersom det var så sent och vi vanligtvis skulle ha ätit lunch vid den här tiden, bestämde jag mig för att göra brunch. Jag stoppade i några skivor i brödrosten, satte på vattenkokaren och började vispa till en pannkakssmet.



*



Jag hade inte märkt att Eric hade vaknat. Plötsligt kände jag hans armar omkring mig och hans varma andedräkt i min nacke. Jag ryckte till först, men slappnade sen av, och lutade mig bakåt, mot honom. Han kramade om mig och kysste mig mjukt på kinden. Det fick mig att vilja ha mer. Jag vände mig om så att jag stod vänd mot honom. Han log, och jag kunde inte hejda mina mungipor som - utan att jag behövde göra någonting - drogs uppåt i ett stort leende. Han lät sin nästipp nudda min.


"-Så du är vaken nu, sömntuta?" Han skrattade, och svarade:


"-Jag vet inte. Det här kanske bara är en väldigt underbar dröm?" Jag skrattade, kramade om honom och lutade mitt huvud mot hans bröst.


"-Du är för underbar." Han kysste mig på huvudet, och begravde in sitt ansikte i mitt hår. Så stod vi en stund och bara höll om varandra - tills jag plötsligt vände upp ansiktet mot honom.


"-Just det. Thea och Victor kommer om en halvtimme." Han stelnade till, och kollade med stressad blick på mig.


"-Du skämtar??" Jag kunde inte låta bli att skratta åt honom.


"-Haha, nej."


"-Men herregud! Då måste jag skynda mig!" Jag släppte honom motvilligt. Han kastade en sista blick på mig innan han rusade in i sovrummet igen. "-Vad passar att ha på sig?" Jag log flirtigt mot honom.


"-För min del kan du gärna gå omkring så där." Jag nickade mot boxershortsen han hade på sig. Han skrattade, och skakade på huvudet. Han mimade: 'Later, Darling', och försvann sen in i sovrummet. Jag log för mig själv, och gick tillbaka till spisen.



Ungefär tio minuter senare kom Eric ut i köket igen i ett par jeans och ett snyggt vitt linne. Han verkade dock ha glömt håret, för det stod fortfarande rakt upp. Det fick mig att tappa andan. Jag låtsades svimma, och sjönk ner på golvet. Självklart var Eric framme hos mig på en tiondels sekund, och kollade på mig med oroliga ögon.


"-Hur är det, älskling?" Jag suckade teatraliskt, och kollade sen upp på honom med ett leende.


"-Det borde vara olagligt att vara så där sexig." Han skrattade ett underbart skratt, lyfte upp mig och viskade i mitt öra:


"-Ska du säga." Han gav mig en djup kyss, och satte sen ner mig på golvet.


"-Ska vi äta?" Han nickade, och vi hade precis satt oss vid bordet när vi hörde en ringklockan ge ifrån sig ett gällt ljud. Jag reste mig upp.


"-Jag öppnar." Eric var inte långt efter.


"-Jag följer med dig."


Jag tog tacksamt hans hand, och vi gick för att öppna...

Verkar som ni längtar efter lite mer kärlek...?;) Jag lovar, det kommer det att bli mer av i fortsättningen! iaf, puss, LoveYa!!/Wanja♥


Btw, sjukt läsvärd novell!!: ->HÄR<-






Kommentarer
Postat av: emma

åååh... snälla, liiite sex.. bara liite.. snälla?? jag dör av spänning!!... i nästa kapitel.. snälla.. liite sex??

2011-12-11 @ 17:36:45
Postat av: Anonym

Sjukt sjukt braaaaaa!! :D mer hett! <333

2011-12-11 @ 18:09:00
Postat av: Ronja

Kan du inte skriva ett till kapitel idag snälla? :D Längtar! <3

2011-12-11 @ 18:12:47
Postat av: Marre!

Alltid lika grymt! Ja de ä klar vi vill ha kärlek! ;)

2011-12-11 @ 18:41:27
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

JÄTTE BRA!!!!!!!!! :D

men jag kan inte gå in på sidan :(

Snälla försök igen? :D

KJAM<3

2011-12-11 @ 19:31:50
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Noomi

vad var det för adress? kom inte in... :( <3 men sjukt bra skrivet :D

2011-12-11 @ 20:37:10
Postat av: Marre!

Om ni inte kan gå in på sidan sätt "pilen" på "här" så står det längst nere i vänster hörn en ja text i slutet på text raden står det en hem sida skriv då in den och sök på den på google!ps: förlåt är världens sämsta på att förklara nått... :( hoppas ni hittar dit endå! ;)

2011-12-11 @ 20:45:55
Postat av: Lovisa♥

Okej nu ska jag försöka vara lite kreativ i min kommentar, brukar alltid vara så tråkig... Till och börja med är det jätte bra skrivet man vill bara ha nästa kapitel typ NU Haha;) och för det andra vet jag faktiskt inte har inget mer att säga;) fortsätt bara skriva som ni gör nu och jag kommer följa er hur länge som helst.♥♥♥♥♥

2011-12-11 @ 21:13:04
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Kickan

super :D

2011-12-11 @ 22:09:22
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

JAG VIL HA MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG VA SJUKT BRA NI ÄR SHIT ÄLSKAR ER <3 :-D KAN INTE GÅ IN PÅ SIDAN

2011-12-11 @ 23:31:36
Postat av: Miss Darkness

Åååååå vad bra, fint, härligt, hett!!!

Ni är bäst!

Ja absolut klart vi vill ha massa kärlek! ;-)

Längtar till nästa!

<3 <3 <3

2011-12-12 @ 03:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0