INFO ! ♥

Hej alla fina läsare, tack för att ni läser och skriver ... Det peppar oss och gör oss glada varje dag! Utan era fina ord och all bra respons, tips och kritik, skulle vi nog inte skrivit så här mycket som vi gjort ♥


Nu har vi kommit till kapitel 54 av andra novellen, det är helt sjukt vad snabbt det går ... Denna novell går snart mot sitt slut! Imorgon publiceras det SISTA kapitlet av At the Break of Dawn! Detta kapitel kommer bli extra långt, och därför kommer inget 'litet' kapitel idag - Vi samlar allt till ett riktigt bra nu på slutet! Hoppas det går bra för er!

Antagligen hade ingen föreställt sig att novellen skulle sluta just nu - när det händer mycket - men snart, snart efter novellens slut kommer del tre - Antagligen den sista novellen om Milena. Vi får väl se vad som händer sedan? Kanske har ni tröttnat? ;)

Vi ska försöka att göra den tredje novellen till den bästa - lägga tid på den under jullovet, få in mycket av alla önskemål, uppdatera mycket .... Då får ni ta och kommentera lite extra också, haha ♥ Nu kommer vi till frågan! Vad heter novellen? Ni får gissa :D LEDTRÅD: Den är 3:52 minuter lång och är ännu en av Eric's låtar! Någon som kan komma på låttiteln som är namnet på den sista novellen ?

Hoppas ni nu har förståelse för att det inte kommer något kapitel idag ^^ Imorgon får ni kapitel 55, det allra sista av At the Break of Dawn!


Puss på er alla. Ni är bäst!

En fråga till! Vad minns ni mest från del 1 - SO PUT YOUR HEARTS IN THE AIR? För oss känns det som evigheter sedan ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

hotter than fire! :D?

2011-12-16 @ 20:14:09
Postat av: Marre!

SHITT!!!! REDAN!? jaha.. jaja... men det blir säkert supert! det jag mins var när hon skulle öppna dörren åt honom men tvekade länge och när han somnade på picknikfilten!!! hihi!

Ni äger!!!

2011-12-16 @ 21:13:28
Postat av: emma

kan det vara Timeless eller Stupid with you?? ;))

2011-12-16 @ 21:38:41
Postat av: Jennifer, Inte i Eric Saades band ;)

Näe? men gud!! REDAN!? Oj, tiden går så fort? :O Är ni säkra på att vi alla inte har tagit fel och vi är på kapitel 20? xD

Jag vill inte att novellen ska ta slut... Men sen när novell 3 är slut HOPPAS JAG att ni fortsätter skriva om en annan tjej? :) (Och Eric ;D)

Kjam<3

2011-12-16 @ 21:49:17
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Maria

Det är stupid with you :-D jag minns allt från första kapitlet so put your heart in the air :-D

2011-12-16 @ 23:06:26
Postat av: Kickan

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TILL IMORN! :D <3

2011-12-16 @ 23:15:47
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Nathalie

Det är väl timeless?! Hehe det har varit skit bra hittills och hoppas det blir enu bättre under del 3 :D

2011-12-16 @ 23:49:02
URL: http://ericsaadenovell.devote.se
Postat av: Miss Darkness

Ojojoj! Är den redan slut???!!!

Jaja, det är självklart helt okej, så länge ni fortsätter skriva!!! :)

Ser fram emot del tre! :)

Haha kul - som om vi nånsin skulle tröttna liksom! ;) Det gör vi aldrig det lovar jag, iaf inte jag!

Jag vet verkligen inte vilken låt som är titeln på nästa novell! Om jag bara hade gissat så hade jag självklart trott "Without you I´m nothing" men den är väl längre än 3:52... Det står ju ingenstans hur långa låtarna är, inte på cd-displayen heller.. Så jag vet inte... Är jättenyfiken...

Å herregud jag minns allt från "Hearts in the air" ju... Hur det var när de träffades... när de kysstes första gången... När de var på den underbara semestern i värmen... Sista kvälen där när båda tyckte att den andra var extra vacker.. när han hade svart kostym och hon hade vit klänning... som om de var ett brudpar... Minns massor... :)

Längtar efter ett extra långt sista (snyft) kapitel imorn!

Ni är bäst!

<3 <3 <3

2011-12-17 @ 07:08:21
Postat av: Josefin

ÅH NEEEEEJ! Jag som älskade denna så mycket men jag kommer älska del 3 lika mycket, det är jag säker på! :D Ni är verkligen för grymma! <3<3<3<3<3

Om jag ska gissa på vilken låt det är så gissar jag att det kanske är "Stupid With You".. Hm?! :O Eller "Timeless". Någon utav de iaf! :D

Åh va roligt med ett extra långt kapitel! LÄNGTAR!

Jag kommer ihåg mycket från "So put your hearts in the air" men särskilt då Milena hade blivit överfallen och Eric körde henne hem och gav henne hans nummer på armen vilket hon inte upptäckte förrän hon stod i duschen och hon undrade vart i all världen det kunde ha kommit ifrån, till hon kom på att det var Eric´s! SÅ BRA! :D <3<3<3 LOVE YOU!

2011-12-17 @ 09:48:49
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Doku-Doku-Dokuro-Chan

Slutar ni skriva noveller om Eric efter del 3 så hoppar jag ut från ett stup :O

MAN TRÖTTNAR ALDRIG!!!



Gissning av del 3 : Masquerade? ;)

2011-12-17 @ 17:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0