Lite svar bara...

Helluu♥

Först och främst vill jag tacka så mycket för allt underbart beröm vi får, det gör oss sjukt peppade och glada!! Vi får flera kommentarer och önskemål om vad som ska hända...



...men vi ber er bara att... vänta lite. Och att även ha lite egen fantasi. Om det är någon scen - t.ex. en sexscen - som ni gärna vill veta lite mer om ingående, fantisera gärna lite sjäva istället. Visst, vi skulle kunna beskriva det mer ingående, men det känns som om vi skulle förstöra stämningen, karaktären på storyn, allt vi har byggt upp. Det känns som om det är det alla väntar på - jag vet hur det känns, jag har själv läst andra noveller och tänkt likadant.

Men... när det sen väl händer - och tar slut - så har det alltid känts liksom: "-Vad ska novellen nu handla om?" Fråga mig inte varför, det är bara en känsla jag har. Och jag kan säga att så har det varit med nästan alla noveller jag har läst(vissa är undantag, eftersom de är så bra i vilket fall som helst), liksom: Halva novellen(spännande!!), sen har de sex, sen fortsätter novellen med andra halvan - och det känns liksom inte längre som om det är nåt speciellt med storyn, man har liksom inte samma drivkraft att läsa längre.

Visst, det känns synd om vi krossar era förhoppningar nu, men jag hoppas att ni har förståelse för oss. Det är inte sånt här vi vill fokusera på. Det gör redan sjukt så många andra. Jag förstår om vissa av er blir rejält besvikna nu, men hoppas ändå att någon förhoppningsvis fortsätter att läsa ändå.
Och jag kan också säga, att jag har inte sagt aldrig... bara inte än.



LoveYa/Wanja♥




PS. Sen tycker jag att ni faktiskt kan tänka lite vad som kan ha hänt emellan kap 49 och kap 50. Så kanske ni inte blir helt besvikna ändå;)

Kommentarer
Postat av: Noomi

jag kan inte fatta att det är så många som är ute efter sexscener x) <3 galet.. haha men ni gör det bra iaf :D

2011-12-11 @ 21:48:15
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Ja, jag bryr mig inte ^^) med eller utan sexscener, ni skriver verkligen skitbra och jag följer ju självklart bloggen efter det faktum att dom har haft "det" :D

KJAM<3

2011-12-11 @ 23:12:55
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Maria

hahahahaha faktisk så ville jag oxå ha lite sexscener hahahahaha men egentligen så spelar ingen roll för mig ni skriver så sjukt jävla bra, man vill bara läsa mer o mer o ni vet hur ni ska gör det spännande,ni gör alltid det alltid sjukt bra assa :-D <3 <3 <3 :- :- :-*

2011-12-11 @ 23:36:55
Postat av: Miss Darkness

Hehe... Förstår vad ni menar! Det låter bra!

Men oavsett om det kommer nån sexscen eller inte så skriver ni sjukt bra och spännande och jag kommer fortsätta följa! <3

Men det e inte fel m fler heta tillfällen... ;)

2011-12-12 @ 03:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0