Till alla Läsare♥

Hello alla underbara läsare!! Som ni kanske vet hade vi en sån här frågegrej för några månader sen. Och nu plötsligt kom jag på att det kanske skulle kunna vara kul att göra en igen, eftersom vi har fått en hel del nya läsare sen dess!

Ni behöver absolut inte svara på alla frågorna, de är mer tänkta som skrivhjälp om ni inte vet riktigt vad ni ska skriva. Det som kan vara kul för oss är om åtminstonde skriver lite om er själva, så vi får lära känna er lite!;)


Saker som skulle kunna vara kul att veta:

-Hur fick ni reda på SaadeStoories? Var det nån kompis som tipsade er, google, såg ni tips på nån annan blogg, eller gick det till på nåt helt annat sätt?:)


-Har ni själva rekommenderat bloggen till någon annan?


-Finns det några andra novellbloggar om Eric som ni tycker är läsvärda, som vi borde kolla in?


-Hur länge har ni följt bloggen?(den startade den 22 augusti 2011)


-Hur gamla är ni? Vi är 15(Wanja) och 13(Nina), är lite nyfikna bara:)


-Ser ni personerna, karaktärerna i storyn, framför er när ni läser? Hur har ni tänkt er de isåfall?(Asså inte Eric, Marlene, Jennifer och alla andra som finns i verkligheten, men til exempel Milena, Emelie, Erics kompisar, Milenas föräldrar, ja ni fattar...)


-Har ni tänkt på vad som kommer hända i framtiden, både i den här novellen och i de eventuella fortsättningarna?(vi har ju visserligen redan bestämt en hel del, men det kunde vara kul att höra om ni har några tankar)


-Vad tycker ni om huvudpersonen? Asså liksom i allmänhet, hennes personlighet också. Jag kan säga att för mig känns hon nästan - eller hon gör seriöst det - som en riktig kompis. Addå det känns som om jag känner henne utan och innan... Fast sen har såklart Milena hemligheter som inte ens vi vet... menmen... ;)


-Har ni några funderingar på vad som har hänt innan allt det här? Kommer ni t ex ihåg Milenas tvillingbror Marcus?:) Eller har ni några andra frågor, vilka som helst? Det kan handla om nåns ögonfärg, hur ett rum ser ut, vad och när de gjorde si och så och så vidare... Fråga på bara!!


-Är det något ni saknar extra mycket i novellen? Säg precis vad ni vill!


-Finns det någon blogg som ni rekommenderar, som vi skulle kunna inspireras av?


-Finns det någon speciell person som ni gärna skulle vilja "träffa"(asså att den förekommer i novellen), som inte har varit med än? Det kan vara både sådana som finns på riktigt, och andra, t ex ur Milenas tidigare liv.
-Vem av alla de här människorna som förekommer i novellen skulle ni helst av allt vilja träffa/känna/vara bekant med? Vi får väl säga att det är förbjudet att ta Eric, vet att alla skulle välja honom ändå...x) hihi


Sådärja... fick ner några frågor till slut:D Ni behöver självklart inte svara på alla de här frågorna, de är mer tänkta som tips för om ni vill skriva något. Samma sak åt andra hållet, ni får sjukt gärna skriva mer, gärna om er själva:D


Sist men inte minst... NI ÄR BÄST!!!! Utan er skulle vi aldrig ha kommit så här himla långt, utan troligen lagt ner SaadeStoories för länge sedan! Så stort tack till alla er söta läsare♥


LoveYa/Wanja



Kommentarer
Postat av: Marre!

Det var någon blogg som rekomenderade den ( minns tyvärr inte vem..) men iaf. Nej jag har inte rekomenderat den... Jag har ingen kompis som gillar eric... Jag vet inte heller hur länge jag följt den men jag är fjorton och stölt värmlänning! XD

Resten av era frpgor har jag ingen komentar om... Hoppas det duger annars får ni fråga!<3 Jag tycker även det vore kul om alla som läser här berättar vilket lanskap ni är ifrån! Bara kul lixom! ;-) + ni äger!

2011-12-04 @ 18:50:46
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

-Hur fick ni reda på SaadeStoories?= Jag läste den på en blogg som har lagts ner nu :)



-Har ni själva rekommenderat bloggen till någon annan?- typ 2 ggr på min blogg :D



-Finns det några andra novellbloggar om Eric som ni tycker är läsvärda, som vi borde kolla in?= Haha, många xD finns på min blogg+Min egen ;D



-Hur länge har ni följt bloggen? = typ sen kapitel 59 på förra novellen ;)



-Hur gamla är ni? Vi är 15(Wanja) och 13(Nina), är lite nyfikna bara:) = 14 xD



-Ser ni personerna, karaktärerna i storyn, framför er när ni läser? Hur har ni tänkt er de isåfall?(Asså inte Eric, Marlene, Jennifer och alla andra som finns i verkligheten, men til exempel Milena, Emelie, Erics kompisar, Milenas föräldrar, ja ni fattar...)= JAPP! :D



-Har ni tänkt på vad som kommer hända i framtiden, både i den här novellen och i de eventuella fortsättningarna? = Jag har min tankar ;)



-Vad tycker ni om huvudpersonen? = Hon är asgrym!! :D



-Har ni några funderingar på vad som har hänt innan allt det här? Kommer ni t ex ihåg Milenas tvillingbror Marcus?:) Eller har ni några andra frågor, vilka som helst? Det kan handla om nåns ögonfärg, hur ett rum ser ut, vad och när de gjorde si och så och så vidare... Fråga på bara!! = inga frågor :)



-Är det något ni saknar extra mycket i novellen? Säg precis vad ni vill! = Inget saknas!!



-Finns det någon blogg som ni rekommenderar, som vi skulle kunna inspireras av?= Många :D



-Finns det någon speciell person som ni gärna skulle vilja "träffa"(asså att den förekommer i novellen), som inte har varit med än? Det kan vara både sådana som finns på riktigt, och andra, t ex ur Milenas tidigare liv.= ingen :)



-Vem av alla de här människorna som förekommer i novellen skulle ni helst av allt vilja träffa/känna/vara bekant med? = MILENA!! :D



Kjam<3

2011-12-04 @ 19:14:38
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Kickan

-Hur fick ni reda på SaadeStoories? - Ni kommenterade på min blogg och skrev "Hej! :) Läs gärna våran novell blogg om Eric Saade! LoveYa <3 //Wanja



-Har ni själva rekommenderat bloggen till någon annan? - Ja det klart! :D



-Finns det några andra novellbloggar om Eric som ni tycker är läsvärda, som vi borde kolla in? - vet inte :$ Den här är bäst! :D



-Hur länge har ni följt bloggen? - Venne ^^ Ett tag :D



-Hur gamla är ni? - Jag är 12 år :P



-Ser ni personerna, karaktärerna i storyn, framför er när ni läser? Hur har ni tänkt er de isåfall? - förlåt men fattar inte frågan :$



-Har ni tänkt på vad som kommer hända i framtiden, både i den här novellen och i de eventuella fortsättningarna? - Hmm... Mil kanske blir känd? ;)



-Vad tycker ni om huvudpersonen? - Sjukt bra så klart! :D



-Har ni några funderingar på vad som har hänt innan allt det här? - Hmm....



-Är det något ni saknar extra mycket i novellen? - Venne.. ^^



-Finns det någon blogg som ni rekommenderar, som vi skulle kunna inspireras av? - Vet inte ^^ Men jag har en novell blogg fast om Selena Gomez och Justin Bieber ^^ Den heter Celebriities.bloggplatsen.se

Och så har jag och min bästis en novell blogg tsm.. Den handlar om Julen ^^ Den heter pictureblog.devote.se



-Finns det någon speciell person som ni gärna skulle vilja "träffa"? - Ja, Mil! ;D



-Vem av alla de här människorna som förekommer i novellen skulle ni helst av allt vilja träffa/känna/vara bekant med? Jaa, Mil! :D



Kram ^^ <3

2011-12-04 @ 19:41:59
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Nånting som du inte vet o.O ;)

-Hur fick ni reda på SaadeStoories? Var det nån kompis som tipsade er, google, såg ni tips på nån annan blogg, eller gick det till på nåt helt annat sätt?:)



Svar:

Min kompis skrev på sin blogg.



-Har ni själva rekommenderat bloggen till någon annan?



Svar:

Ofc ja :)



-Finns det några andra novellbloggar om Eric som ni tycker är läsvärda, som vi borde kolla in?



Svar:

Nej denna är den bästa <3



-Hur länge har ni följt bloggen?(den startade den 22 augusti 2011)



Svar:

Jag började läsa när dom var utomlands.



-Har ni tänkt på vad som kommer hända i framtiden, både i den här novellen och i de eventuella fortsättningarna?(vi har ju visserligen redan bestämt en hel del, men det kunde vara kul att höra om ni har några tankar)



Svar:

Milena blir känd.



-Vad tycker ni om huvudpersonen? Asså liksom i allmänhet, hennes personlighet också. Jag kan säga att för mig känns hon nästan - eller hon gör seriöst det - som en riktig kompis. Addå det känns som om jag känner henne utan och innan... Fast sen har såklart Milena hemligheter som inte ens vi vet... menmen... ;)



Svar:

Det känns som jag känner Milena.



-Har ni några funderingar på vad som har hänt innan allt det här? Kommer ni t ex ihåg Milenas tvillingbror Marcus?:) Eller har ni några andra frågor, vilka som helst? Det kan handla om nåns ögonfärg, hur ett rum ser ut, vad och när de gjorde si och så och så vidare... Fråga på bara!!



-Är det något ni saknar extra mycket i novellen? Säg precis vad ni vill!



Svar:

Att dom är hemma och myser eller att hon tänker tillbaks på när hon bara var ett fan som inte trodde alls att hon skulle bli ihop med eric.



-Finns det någon blogg som ni rekommenderar, som vi skulle kunna inspireras av?



Svar:

Nej.



-Finns det någon speciell person som ni gärna skulle vilja "träffa"(asså att den förekommer i novellen), som inte har varit med än? Det kan vara både sådana som finns på riktigt, och andra, t ex ur Milenas tidigare liv.

-Vem av alla de här människorna som förekommer i novellen skulle ni helst av allt vilja träffa/känna/vara bekant med? Vi får väl säga att det är förbjudet att ta Eric, vet att alla skulle välja honom ändå...x)♥ hihi



Svar: Milena ^^

2011-12-04 @ 22:14:33
Postat av: Miss Darkness

Hej! :D Tack för en superfin blogg! Ni är så duktiga på att skriva! <3

Här kommer svar på era frågor:



Jag minns inte riktigt men jag tror att jag var inne på nån annan saadeblogg och klickade mig vidare till er novell.

Har inte rekommenderat den, mina vänner gillar inte eric. :(

Har inte hittat nån annan blogg om eric som är lika bra som er! <3

Har följt bloggen sedan i somras ungefär tror jag, fastnade direkt, sträckläste alla kapitel från början till slut! ;)

Jag är 17 år.

Ja jag ser personerna framför mig när jag läser.



Tänker mig Milena med långt ljust hår och blå ögon.



Vad som kommer hända i framtiden... hmm... Nä vill inte fundera för mkt på det, tycker det e kul att bli överraskad av allt ni kommer på! :D



Jag tycker jättebra om milena! :)

Har inga funderingar på vad som hänt innan.

Undrar en liten småsak - ni skriver att de åker spårvagn hela tiden, men bor de inte i Sthlm, där finns väl bara tunnelbana el? Bara undrar ;b



Jag saknar två saker i novellen:

Önskar att milena och eric bara är hemma och umgås lite mer och bara sitter och pratar och myser.

Och så har jag undrat lite om det kommer att komma nån liten sexscen snart... ;D Det tar alltid slut precis när det börjar hetta till...



Jag vet ingen blogg som ni kan kolla på för inspiration - dessutom har ni ju så himla bra fantasi och inlevelseförmåga ändå! <3



Skulle vilja att de träffade sina vänner mer tillsammans.

Skulle helst vilja känna milena.



Keep up the good work!!! :D

Ni e toppen!

<3 <3 <3



2011-12-06 @ 03:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0