At the Break of Dawn...♥ - Kapitel 22

Plötsligt stelnade Eric till. Han saktade ner på stegen, och jag kollade upp på honom för att se vad det var. Han hade blicken fäst på något en bit bort. Jag följde hans blick, men det tog en stund innan jag såg det.

I nästa sekund var armen runt min midja borta. Jag stelnade till. Nej. Nej nej nej. Jag famlade i det suddiga dimman efter honom, men det var försent. Han var redan borta.

Sen såg jag det han sett. Det tog bara en tusendels sekund för mig att förstå. Jag såg flygbladet som med stora, skrikiga bokstäver signalernade ut sitt budskap:



"Mitt förhållande med Milena Seger"




Fan.


Jag skulle döda Joel. Var han än var, jag skulle döda honom. Sen fick jag syn på en sak under texten, som inte precis gjorde saken bättre.



En bild på mig och Joel. En bild på mig och Joel när vi kysste varandra.




Fan.



Erics perspektiv:


Jag kände Milenas tryck mot min hand, och log för mig själv. Jag kramade försiktigt tillbaka. Hennes hand var varm och mjuk, och det pirrade lite i maggropen. Jag var så glad att hon var min. Jag ville att hon skulle vara min för alltid. Jag hade svårt att tänka mig en framtid utan henne. Hon var liksom mitt allt. Jag släppte försiktigt hennes hand, och lade istället min arm runt hennes midja.

Jag kunde nästan höra när hennes hjärta slog ett dubbelslag. Hon lutade sitt huvud mot min axel, och sände en varm stöt igenom mig. Jag älskade henne. Så himla mycket. Jag skulle så klart ha gjort det ändå, men jag kände mig extra lycklig de stunder jag insåg att hon faktiskt älskade mig också.

'Milena Seger'



Först trodde jag att jag bara hade tänkt namnet, inne i huvudet. Bara tänkt det för mig själv.
Men sen insåg jag att det inte var så.
Och strax efter insåg jag var jag hade sett det.

Min blick drogs till flygbladet som satt på dörren till en av alla godis- & tidningsbutiker som fanns här på Drottninggatan.



"Mitt förhållande med Milena Seger"



Va? Jag hade väl inte gett någon intervju om mitt förhållande med Milena? Jag saktade ner på stegen, för att se bättre. Mitt förhållande med Milena Seger... Plötsligt såg jag det. Och stelnade till.




Det var en bild på Milena. Som kysste en kille. Och det var definitivt inte jag. Det var en blond, lång kille, som stod med sina armar slingrade om henne.



*



Jag kunde själv inte riktigt fatta vad som hände, bara att jag behövde komma bort därifrån. Jag klarade inte av att se det. Det smärtade i mig när jag släppte taget om Mils midja. Men jag visste inte vad jag skulle ha gjort. Jag behövde komma bort, bort härifrån.


Jag hörde henne ropa mitt namn när jag sprang. Jag höll nästan på att springa på ett par tjejer, som bredde ut sig över halva gatan, men hann vika undan i sista stund.


"-Eric!!" Förtvivlan i hennes röst träffade mig som en giftpil i hjärtat. "-Eric, vänta!!"

Jag ville så gärna stanna, höra vad hon ville säga, men det gick bara inte.




Hon ljög.


Jag ville så gärna tro att det inte var sant, men jag hade ju sett bilden. Så jag fortsatte springa.

Och jag hade inte en jävla aning om vad jag skulle göra.

ÅHNEEEEJ!!!!! NEJNEJNEJ!! Usch, i det här ögonblicket hatar jag rent ut sagt Joel(har jag i och för sig gjort hela tiden), och är faktiskt rejält sur på Mil. I alla fall: KOMMENTERA!!!! LoveYa♥/Wanja



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Dör det är så J*vla bra!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-11-12 @ 18:56:08
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: julia

neeej :( börjar typ gråta..

2011-11-12 @ 19:20:15
URL: http://ericsaadeeric.blogg.se/
Postat av: Marre

Grymt bra men så jävla hemskt!!! <3<3<3

2011-11-12 @ 19:25:15
Postat av: Josefin

SÅ JÄVLA HEMSKT!!!!! MER MER SNÄLLA WANJA! Jag bönfaller dig, det är så jävla bra så det finns inte... ÅH, ÅH FAN FÖR JOEL!

<3<3<3

2011-11-12 @ 19:41:09
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Amanda

nää vad jobbigt slut :( hoppas det fixar sig! älskar eran novell!

2011-11-12 @ 19:43:04
Postat av: josefin

OMG!!! snälla ett till idag ;) snääällaaa

xoxo

2011-11-12 @ 19:45:22
URL: http://iiitsmylife.blogg.se/
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Erics band ;)

NEJJ!!!!! <:'O jag gråtar såå mycket.. asså herregud! nej!! jag..kan..inte...säga..mer..jag..snyftar..för..mycket..!<3333333

hjälp!! JAG DRUNKNAR I TÅRAR!! <:'(

just nu vill jag ge joel en snyting!!!!!!!!!!! >:(¨

GRRRRRRRRRRRR!!

men... KAN INTE GE NÅGON EN SNYTING FÖR ATT JAG GRÅTER SÅ MYCKET!!<3

Asså, du och ninni är gudar! mina idoler!!<3

LOVE SAADESTOORIES!!<3333333333333333

Ska föralltid läsa era noveller och om ni skriver en bok (vilket jag hoppas till 100 %!!) ska jag SJÄLVKLART läsa den :D<3

KJAM<3 och längtar såååååååååååå mycket till nästa<333

YOU ARE THE BEST!<3

2011-11-12 @ 20:17:29
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Erica

Ni e så jävla bra!!! Vet inte vad jag skulle göra om inte ni fanns?!! :) <33

2011-11-12 @ 21:16:11
URL: http://ericsaadejust.blogg.se/
Postat av: Emily<3

Hej! Sv; Okej!:D Jätte bra! storiesar! xD

Kraam<3 vi kan väl komentera på varndras bloggar?=) vgd? Bye<3

2011-11-12 @ 22:14:07
URL: http://emmabella.bloggo.nu
Postat av: Emily<3

Hej! Sv; Okej!:D Jätte bra! storiesar! xD

Kraam<3 vi kan väl komentera på varndras bloggar?=) vgd? Bye<3

2011-11-12 @ 22:15:34
URL: http://emmabella.bloggo.nu
Postat av: Natahalie

Ni är så j*vla grymma!! Hur kan ni va så bra?? Skriv ett till kapitel nu, tack!! Älskar saadestories så grymt mycket!!<33

Kolla gärna min och min kompis novell oxå, det skulle vara jätte kul:) kramar<33

2011-11-12 @ 23:15:38
URL: http://ourkindofstories.devote.se
Postat av: Kickan

sv: ok :D



Har läst ALLA nu! :D



nej, nej, nej, NEEEEEEEEJ!!! Det får bara inte bli så!!!

HATAR JOEL!!! :@ J*vla f*nskapet!!!



Men hoppas, hoppas, HOPPAS Eric stannar och förstår Milena! Hoppas Milena vågar säga! Hoppas att ALLT blir bra!!!



Kram! Från ert fan! <3

2011-11-13 @ 10:22:55
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Kickan

När kmr nästa? ^^

2011-11-13 @ 16:21:17
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: BokusatsuTenshi Dokuro-Chan :P

Hatar Joel och e riktigt arg på honom -.-" Men e lite sur på Milena också eftersom hon inte berättat till Eric förut :/

Som vanligt e novellerna RIKTIGT BRA och man kan inte hålla sig från att läsa de...om man redan läst ett kapitel och ni inte hunnit blogga än, läser man om kapitlena för att de e så bra :D

2011-11-13 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0