Snart!

Eftersom jag (Nina) kommer att åka bort en vecka (på torsdag) tänkte jag skriva så mycket jag bara hinner nu innan jag åker, kommer självklart ett kapitel ikväll! Wanja kommer dock skriva så mycket hon kan under veckan jag är borta, så ni blir inte utan kapitel :)

Tack så sjukt mycket för alla UNDERBARA kommentarer! Sluta aldrig kommentera som ni gör- Vi blir så himla glada och peppade ska ni veta ♥ Tack vare all bra respons får vi nya idéer och intresse att skriva! Tack!! Det är så kul att så många läser och kommenterar ...

Nu ska jag bara få klart kapitel 17, så kommer det upp här på bloggen innom en timme! Puss! ♥/Nina


Ps. Glöm inte att sätta på tv:n NU ... ;D




Kommentarer
Postat av: Maria

jag kollar... Eric Saade :-D älskar dig <3

2011-11-07 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0