Lite om oss här på SaadeStoories!♥

Hejhej!;D Kom bara på att ni kanske inte vet riktigt vilka vi är, så vi tänkte lägga in några bilder på oss, och berätta lite om oss själva! Loveya/ Nina och Wanja ♥


Wanja:

Ja... Alltså, jag e en tjej född 1996 - jag är alltså femton år - som älskar all form av musik, livet och självklart Eric Saade. Sedan början av 2010 är jag även ett stort fan av Twilight-sagan, världens bästa bokserie!;) Jag går i nian, och kommer troligen att söka till estetprogrammet med inriktning musik till hösten 2012, eftersom min allra största dröm i livet är att bli sångerska/musiker och kunna försörja mig på min musik. Jag bor i Falun, en stad i Dalarna, men kommer ursprungligen från Göteborg. Eftersom min pappa är schweizare, och min mamma svensk, och jag har bott fyra år i Schweiz, Har jag både schweizertyska och svenska som modersmål.
På fritiden spelar jag fotboll, tvärflöjt, blockflöjt, gitarr, tar sånglektioner, spelar i orkester och sjunger i kör. Förutom det så älskar jag att läsa, skriva, och komponera min egen musik/skriva mina egna låtar(vissa kan ni hitta på youtube).

Såja... hoppas att ni fick ut något av det här. Annars får ni väl fråga;) LoveYa

Två bilder, en på mig och en på mig och Eric från i somras;):



Nina:

Ja, jag heter alltså Nina .. Jag är tretton år, och har sedan nästan två år tillbaka drivit min privata blogg (*klicka*). Jag äälskar Eric och hans musik över allt annat och håller på mycket med musik själv också och älskar att umgås med mina underbara vänner när jag är inte är och tränar. Jag har spelat piano i åtta år, spelar gitarr (fast suger på det, haha') och ett antal andra instrument - annars så sjunger jag all tid jag får över i stort sett. Drömmer om att bli skådis någon dag .. och vill följa mina drömmar så gott det går. Så, jag tänker gifta mig med en viss Eric Saade i framtiden (ensam om det?). Haha.
För övrigt är ju jag och Wanja syskon - för er som inte vet det .. Så vi har rätt mycket gemensamt, jag är också halvschweizare och kommer ursprungligen för Götet ..

Jag hoppas verkligen att ni gillar det ni läser, för det betyder väldigt mycket! ♥ Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Så bra kapitel! Spännande att de är i USA!! Love it <3 Kramar <3

2011-10-12 @ 10:47:43
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åh va roligt att få veta lite om dig! :) Du verkar vara snäll och omtänksam. :)

2011-10-12 @ 10:53:36
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: josefin

2011-10-14 @ 07:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0