Lite svar på kommentarer...♥

Blir så sjukt glad när man ser sånt här:




naaaw♥ ni är underbara, men det vet ni väl redan? hihi♥



Tänkte bara svara på en fråga som vi fick också:



Svar:
Jag(Wanja) läser just nu inga, men jag vet att det finns ett par. Länkar till de här :)--> "Perfect Saade" & "EnSaadeSaga". De blir säkert glada om du läser:) Men som sagt, för tillfället läser jag ingen själv. Om någon har något mer tips på Saade-noveller får ni såklart jättegärna tipsa om de! LoveYa♥

Glöm btw inte att vi har blogresponse, fråga gärna om novellen, Eric, eller lite allt möjligt;D

Kommentarer
Postat av: Marre!

Kommer det ett kapitel ikväll? <3<3<3

2011-10-13 @ 21:32:42
Postat av: Josefin

Gud va härligt! :) Ni är bara så bäst! <3

2011-10-13 @ 21:37:09
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Josefin

♥ till er!

2011-10-13 @ 21:51:04
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

SNÄLLA, säg att det kommer ett kapitel till snart? jag vill inte stressa :) Ps: Jag har några idéer till era noveller. :D bara skriv till min mail och jag svarar med iderna :) kram!<3

2011-10-13 @ 22:12:42
Postat av: Anonym

Tack att du svarade på min fråga om saade noveller :-) <3

2011-10-14 @ 07:45:45
Postat av: Noomi

Ni har den bästa saadenovell bloggen tkr jag ;) av alla dom andra som ni länkade :D

2011-10-14 @ 13:31:53
URL: http://www.dreampoems.devote.se
Postat av: Jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

SNÄLLA!! JAG BÄNFALLER ER!<3333 En novell till snart? :D please, please, please, please, please, please!!! :)<3

2011-10-14 @ 15:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0