Snart !

Hej allihopa!


Hoppas ni inte har tröttnat på att vänta .. för idag publiceras det första kapitlet på nya novellen! Vi har velat förbereda det lite bara, men vi har skrivit mycket under den lilla pausen :) Vi har gjort en liten ändring i namnet vi tänkte ha eftersom det nu finns på en annan bra novell, men förhoppningsvis blir det väll inte så mycket förväxlingar ändå .. Vi har liksom en genomtänkt 'historia' bakom namnet, så på så sätt ville vi inte ändra på det helt!

Kommentera lite, så publicerar vi kapitlet snabbare :D  Puss♥ / Nina


Kommentarer
Postat av: Noomi

underbart! :D <3

2011-10-24 @ 11:01:41
URL: http://www.dreampoems.devote.se
Postat av: Jenny

Äntligen !:D<3

2011-10-24 @ 12:08:29
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se/
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Erics band ;)

YEY!! :D :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD



Jennifer började skrika när hon såg att det låg uppe en ny novell o.O // hennes klasskompis



haha, som min kompis sa, skrek jag, och sitter i korridoren på skolan så alla hörde :P

Kjamar<33

2011-10-24 @ 14:02:57
Postat av: Marre!

Ja! jag har längtat super mycket! Äntligen är väntan över!<3

2011-10-24 @ 15:09:16
Postat av: Josefin

ÅH VA ROLIGT! Har längtat ihjäl mig, hehe X) <3<3 LOVE YOU!

2011-10-24 @ 16:10:34
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Saga

Äntligen :D har längtat hela tiden och asså det finns inget annat att göra än att läsa eran novell, hihi<3<3

2011-10-24 @ 16:25:54
Postat av: josefin

OHMYGOSH!!! längtar! fatta vad glad jag blev när jag såg detta!!! hoppade typ uppochner och skrek!!! haha hoppas de nya kapitlet kommer snart...

2011-10-24 @ 19:28:06
URL: http://iiitsmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0