So put your hearts in the air...♥ -Kapitel 62

"-Jag älskar dig" Log jag.

"-Kan du ana hur mycket jag älskar dig? Det här är rena drömmen" Han skrattade tyst och hans läppar närmade sig mina. Jag slickade bort några salta vattendroppar från hans underläpp och placerade händerna i hans nacke. På en klippa långt bort från alla fotografer, fans.. långt borta från allt, ensam i ett paradis med Eric. Vi kysstes passionerat och rullade runt på den stekheta klippan, tills han rammlade ner i vattnet. Jag satte mig upp och skrattade.


"-Nej du" Han tog tag i min fot och drog ner mig i vattnet, till sig.


Vi tumlade runt och kysstes under det klara vattnet men när jag såg en grönrandig fisk dök jag upp till ytan igen.
"-Hjälp" Fnissade jag.

"-Vad?" Eric skakade ur vatten ur håret så det skvätte på mig.

"-Såg du inte den där asläskiga fisken?"

"-Nä, jag såg bara dig" Han kysste mig igen, och jag kände mig verkligen som den lyckligaste personen i världen.

"-Nej men seriöst, såg du den inte?" Log jag när han slutat kyssa mig.

"-Nä" Han såg så söt ut med luggen hängande framför ögonen.

Vi började simma mot ett rev en bit bort. Eric simmade bakom mig.

"-Aj, varför nöp du mig?" Jag kollade på Eric.

"-Gjorde jag?" Han såg frågande på mig.

"-Men asså, aj! Nu gjorde du det igen. DET BRÄNNS" Jag kände plötsligt det brännas på mina ben och hur jag började tappa kontrollen.

"-Milena? Är du okej?"

Erics perspektiv:



Plötsligt kände jag hur det brännde till på mitt ben. Fan. Maneter.

"-Milena, kom, vi har hamnat i ett manet rev!" Sa jag förtvivlat men hon mumlade bara nått ohörbart.

"-Milena, vi måste härifrån" Hon blundade stelt.


"-J-g ka- in-e röra m-g" Hon sträckte handen efter mig och jag förstod att jag behövde handla snabbt. Medan jag kände hur det brännde mot benen tog jag Milena och försökte simma bort från revet.

"-Håll ut, snälla du" Jag lyfte upp henne på balkongen och la henne på en solstol. Jag såg de röda fläckarna på hennes ben, och ignorerade hur det brännde på mina. Jag kände mig lite yr.

"-Älskling, är du okej?" Hon nickade stumt och jag kände mig lättad. Jag satte mig på kanten av solstolen och strök över hennes hår.

"-Säker?" Hon nickade igen men grimascherade när jag råkade snudda ett brännmärke på hennes ben. Hon blundade fortfarande.

"-Jag tror inte att man ska simma bort till det där revet .." Sa jag och kysste hennes ögonlock.

"-Nä" Sa hon som enda svar och knep ihop ögonen smärtfyllt.

"-Fast jag tror inte dom var så farliga" Jag såg på fläckarna och var glad att det inte hänt något värre. Hon öppnade ögonen.

"-Ska jag behöva gå runt med dom här fläckarna hela semestern" Sa hon surt. Det fick mig att skratta trots smärtorna i benen.

"-Det är nog inte det största problemet"


Blev lite kort nu då .. Fast även om det finns lite fuskisar (haha ♥)som skrev flera kommentarer i olika namn så skrev jag ett litet nu ... Tack till alla som kommenterar! Fortsätt så! :D Det får duga tills imorgon ! Nu måste jag äta något .. Puss på er /Nina

Kommentarer
Postat av: Marre!

Tack för de båda kapitel! Det gör mej så glad när jag får se att det kommit ett nytt kapitel! <3<3<3

2011-10-15 @ 20:12:13
Postat av: Jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

Jag håller med Marre! :D När jag ser att ett nytt kapitel har kommit, tjuter jag till. Igår så pratade jag med 3 kompisar på skype, och sen när jag kollade på denna bloggen, för att se om det hade kommit ett nytt kapitel, såg jag att kapitel 60 kommit ut. Jag tjöt till, och mina kompisar var inte beredda på skriket, så att dom blev jätte rädda xD Så jag har bevis att jag tjuter till varje gång ;) men oj...det var inte menigen att kommentaren skulle vara så lång... Aja, ha det bra! och som alltid, NI ÄR BÄST! :D<3

2011-10-15 @ 20:47:23
Postat av: Josefin

ÅH GUD SÅ BRA! haha x) NI ÄR BARA SÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA BRA! <3

2011-10-15 @ 20:48:39
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

PS: Jag tjuter av glädje ;)

2011-10-15 @ 20:48:42
Postat av: Jenny

måste bara säga hur sjukt glad jag är för att jag har hittat eran berättelse !! :)

Har läst alla kapitel i sträck nu idag och jag älskar dom !

Sluta för allt i världen inte att skriva på denna ! Det är det bästa jag någonsin läst !

En perfekt bok, jag skulle köpa den direkt !! :)

hoppas ni har det bra, kram ! :)

2011-10-15 @ 21:20:24
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Säger som Jennifer, jag tjuter också av glädje när jag ser att det har kommit ett nytt kapitel, man blir såååå GLAD! <3

2011-10-15 @ 21:36:16
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Noomi

Sjukt sjukt sjuuuukt kul att läsa alla kapitel! <3 Blir bättre och bättre nu! :D lite mera kääärlek (a)

2011-10-15 @ 22:38:33
URL: http://www.dreampoems.devote.se
Postat av: Saade fan

Hejsan, jag älskar din blogg, kan inte sluta läsa den.. ♥ Jag har precis startat en novell om den läckra Eric.. ta gärna en titt.. och vi kan kanske göra ett länkbyte ? :)

2011-10-16 @ 05:45:39
URL: http://saadedream.blogg.se/
Postat av: Jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

Vill inte stressa...men det är imorgon idag! :)

Min kompis säger typ att jag är besatt -.- ? och jag kanske är det lite...För man läser väl inte från kapitel 1 till kapitel 59 på en kväll om man inte är beroende? eller gör man?? hmm.. ska tänka på det..men vad jag ville säga var: SNÄLLA, ETT KAPITEL SNART?? <333

2011-10-16 @ 18:51:47
Postat av: Erica

Det här är väl inte sant?!



Men det är asbra! Älskar den! och er och Eric!!!!!! <333

2011-10-30 @ 13:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0