So put your hearts in the air...♥ -Kapitel 65

"-I think I'll take those." Jag pekade på de, och försäljaren log.

"-Both?"

"-Yes." Jag log mot honom.

"-10000 Francs." Jag kollade frågande på honom.

"-It's real diamonds." Jag nickade, och rotade efter pengar i min portmonnaie. Perfekt. Jag hade precis 10000 löst. jag räckte över de till försäljaren, som bockade och tackade på något konstigt språk. Antagligen polynesiska eller nåt.
Han gav mig påsen, och jag tackade och gick därifrån.


*


Jag vinkade när jag såg Milena. Hon stod fortfarande vid samma stånd. Jag gömde påsen i byxfickan. Det skulle bli en överraskning. Hon skulle bara veta vad som väntade henne. Jag log, och kände mig nöjdare än jag gjort på länge.





Milenas perspektiv:


"-Vad köpte du?" Frågade jag nyfiket när Eric kom tillbaka. Jag såg glädjen i hans ögon.

"-Hemligt" Han log och böjde sig ner för att kyssa mig, men jag backade och skrattade.

"-Snäälla säg!" Jag såg på honom men han log bara och kysste mig mjukt.

Vid en liten restaurang beställde vi oss varsinn hamburgare. Det var tusen gånger godare än snabbmaten hemma  i sverige .. brödet var hembakt och grönsakerna säkert odlade på ön.

"-Vad ska vi hitta på idag då?" Frågade jag när vi satte oss vid ett litet bord under ett parasoll och högg in i maten.

"-Ingen aning .. det är underbart att bara vara här med dig i min närvaro" Eric log.

"-Har sett att de hyr ut vattenscooters .. kanske vi skulle boka dom för någon dag?" Jag hade aldrig åkt vattenscooter förrut, men skulle gärna prova det.

"-Jättegärna!!" Eric hade ätit upp sin hamburgare i ett par tuggor.

Vi gick vidare på den lilla marknaden och köpte oss varsinn kall vattenmelonsbit som vi åt medan vi promenerade längs stranden. Vi tog av oss skorna när vi kom fram till den vita sanden och gick hand i hand längs strandkanten. En varm våg sköljde över mina bara fötter.

"-Vet du hur mycket du egentligen betyder för mig?" Eric stannade till och log brett.

"-Ja" Skrattade jag och lade till:

"-För jag älskar dig" Eric släppte ner påsen han hade i handen i sanden och tog ett steg närmare mig.

"-Jag älskar dig mer" Han kysste mig passionerat och lyfte upp mig i sin famn. Jag slingrade mina ben runt honom och flätade in fingrarna i hans mörka hår. Det känndes som jag aldrig ville släppa honom, bara stanna i hans famn för alltid och kyssa hans underbara läppar. Allt annat stannade, och vi glömde allt runtomkring. Det var inte mycket folk runtomkring där vi stod, men jag hörde någons röst en bit bort.

"-Ska vi gå någon annan stanns?" Viskade Eric i mitt öra och jag fnissade tyst..

"-Mm" Jag kände Eric le mot mitt hår. Han lyfte upp den lilla påsen och skorna från marken och bar mig bort till en liten glänta under några palmer där en vit hängmatta var upphängd mellan två palmer där han satte ner mig.

"-Är inte den här hängmattan någons?" Log jag.

"-Vår" Log Eric kaxigt och drog ner mig till sig i hängmattan.


Förlåååt, blev väldigt, väldigt kort nu .. men det är väll antagligen bättre än inget alls .. Har tyvärr inte tid att skriva något mer just nu, men imorgon borde jag eller Wanja ha lite tid! :) Kommentera så blir vi sjukt glada ♥ Kram /Nina

PS. Det är inte många kapitel kvar på denna novell .. men så snart som möjligt börjar andra delen .. ju mer ni kommenterar, ju fortare! Hur många kommentarer klarar ni? :D ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt bra kapitel även om den var kort!! Ni är asså så duktiga :) Love denna novellen av hela mitt hjärta <3 Kommer aldrig sluta läsa!! Kramar <3

2011-10-19 @ 06:24:09
Postat av: Marre!

Hur mycket komentarer vi orkar skriva vet jag inte men kapitlet är helt grymt!!!

2011-10-19 @ 06:59:03
Postat av: Jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

GUD! VA SPÄNNANDE!!!! :D Detta kapitlet var grymt!! :D

längtar till nästa<3

Kjamar!<33



Ps: Lite är bättre än inget! :D

2011-10-19 @ 08:10:57
Postat av: Josefin

Åh vilket härligt kapitel! <3<3

2011-10-19 @ 10:56:07
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Jenny

åh vad fint !!

skrivskrivskriv ! :D <3

2011-10-19 @ 18:50:24
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se/
Postat av: Eric Saade

Hej Wanja och Nina! En jobbarkompis till mig råkade stöta på eran blogg och länkade den till mig. Kul att ni har sånt stort intresse till min musik och mig som person. Som tack för att ni stödjer mig såpass mycket vill jag skicka en signerad skiva som kommer ut snart, Saade Vol. 2.

Stor kram och tack för ert stöd. Hoppas vi ses på någon av mina framtida konserter!



Skriv eran adress så kommer skivan inom kort!

2011-10-19 @ 18:57:28
URL: http://www.ericsaade.com/
Postat av: Jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!! ett nytt kapitel snart!!? <3333

KJAMAR! :D

2011-10-19 @ 19:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0