Svar på kommentar!


SVAR: Precis, det blir som en "bok 2" .. det kommer alltså fortfarande att handla om Milena och Eric (om det finns intresse att läsa har vi planerat 3 delar). Vi tänkte att vi inte skulle trötta ut denna novell utan köra vidare i en "del två" med allt vi har planerat och så ... Egentligen som ni kanske vet skulle nästa del hetat "Break of Dawn" men vi funderar på att ändra det eftersom det nu finns en annan novell vid det namnet, och så att det inte blir missförstånd och så! Del två kommer garanterat inte bli som ni förväntar er, kan jag säga ;D Kram ♥ /Nina

Kommentarer
Postat av: Jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

Tack för att du svarade :D är såå glad att inte Milena och Erics kärlek ska läggas undan :) Den är såå gullig :')

och Tack för att ni kommer fortsätta med Hearts in the air ( även om den kanske byter namn ;) )



Mååånga kjamar kramar<333

2011-10-17 @ 11:35:41
Postat av: Josefin

Åh gud! <3 Jag vill inte heller att kärleken ska försvinna, jag älskar när det är massa romantik med i berättelsen :) ♥ Ja tack för att ni fortsätter med fler delar, är så spänd på nästa del ska ni veta. Det låter väldigt spännande! <3 KRAMAR TILL ER!

2011-10-17 @ 12:46:27
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Marre!

2011-10-17 @ 19:08:17
Postat av: Marre!

När kommer nästa kapitel???<3<3<3

2011-10-17 @ 19:10:58
Postat av: Jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

Asså, varje gång jag ska se om nåt nytt har kommit upp på bloggarna (följer denna+1 Eric Saade novell+2 eric saade sidor+en justin bieber novell) så får jag hjärtklappning! :P

Och om det har kommit nåt nytt, tjuter jag till och om inte så suckar jag ( blir ju ledsen när det inte har kommit nåt nytt ).

Men SNÄLLA säg att ett till kapitel kommer snart!? :D<333

2011-10-17 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0