Tack, tack, tack!

←Look at this! Tack! ♥
Ni ska verkligen veta att vi blir superglada när ni kommenterar så mycket! Det peppar! Såå .. jag tar väll med mig datorn och skriver på höstlovet ska ni se, annars skulle jag nästan vara elak x) För ni vill väll ha lite kapitel under höstlovet? Så sjukt roligt att så många har kollat in här, statisktikrekord också - Superoligt!

Och bara för att ni är så söta och kommenterar - publicerar jag nästa kapitel strax, plus att ett kommer imorgon kväll! Fortsätt kommentera såhär, så kommer garanterat kapitlena snabbare! :D Skriver så mycket jag hinner på tåget i morgon så vi har några på lager! Puss på er sötnosar //Nina


Kommentarer
Postat av: Marre!

<3!

2011-10-27 @ 21:59:18
Postat av: Josefin

Åh vad roligt! Det är ni såååå värda! <3<3 PUSS till er :*

2011-10-28 @ 16:55:15
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0