Till alla läsare!;)♥

Hej alla supersöta läsare!! 

Som ni nog vet har vi ju kommit en ganska bra bit på novellen, och vi är självklart nyfikna på vilka som läser bloggen!:D

Så kan ni inte berätta om er själva?? Ni kan självklart vara anonyma om ni vill.



Saker som skulle kunna vara kul att veta:

-Hur fick ni reda på SaadeStoories? Var det nån kompis som tipsade er, google, såg ni tips på nån annan blogg, eller gick det till på nåt helt annat sätt?:)


-Har ni själva rekommenderat bloggen till någon annan?


-Finns det några andra novellbloggar om Eric som ni tycker är läsvärda, som vi borde kolla in?


-Hur länge har ni följt bloggen?(den startade den 22 augusti 2011)


-Hur gamla är ni? Vi är 15(Wanja) och 13(Nina), är lite nyfikna bara:)


-Ser ni personerna, karaktärerna i storyn, framför er när ni läser? Hur har ni tänkt er de isåfall?(Asså inte Eric, Marlene, Jennifer och alla andra som finns i verkligheten, men til exempel Milena, Emelie, Erics kompisar, Milenas föräldrar, ja ni fattar...)


-Har ni tänkt på vad som kommer hända i framtiden, både i den här novellen och i de eventuella fortsättningarna?(vi har ju visserligen redan bestämt en hel del, men det kunde vara kul att höra om ni har några tankar) :)


-Vad tycker ni om huvudpersonen? Asså liksom i allmänhet, hennes personlighet också. Jag kan säga att för mig känns hon nästan - eller hon gör seriöst det - som en riktig kompis. Addå det känns som om jag känner henne utan och innan... Fast sen har såklart Milena hemligheter som inte ens vi vet... menmen... ;)


-Har ni några funderingar på vad som har hänt innan allt det här? Kommer ni t ex ihåg Milenas tvillingbror Marcus?:) Eller har ni några andra frågor, vilka som helst? Det kan handla om nåns ögonfärg, hur ett rum ser ut, vad och när de gjorde si och så och så vidare... Fråga på bara!!


-Är det något ni saknar extra mycket i novellen? Säg precis vad ni vill!


-Finns det någon blogg som ni rekommenderar, som vi skulle kunna inspireras av?


-Finns det någon speciell person som ni gärna skulle vilja "träffa"(asså att den förekommer i novellen), som inte har varit med än? Det kan vara både sådana som finns på riktigt, och andra, t ex ur Milenas tidigare liv. Eller varför inte Emelies pojkvän Adam?x) Kom med önskemål!!
-Vem av alla de här människorna som förekommer i novellen skulle ni helst av allt vilja träffa/känna/vara bekant med? Vi får väl säga att det är förbjudet att ta Eric, vet att alla skulle välja honom ändå...x) hihi


Sådärja... fick ner några frågor till slut:D Ni behöver självklart inte svara på alla de här frågorna, de är mer tänkta som tips för om ni vill skriva något. Samma sak åt andra hållet, ni får sjukt gärna skriva mer, gärna om er själva:D


Och sist men inte minst... Tack för att ni finns. NI ÄR BÄST!!! Utan er är vi ingenting, bara så ni vet det! Och utan alla fina och peppande kommentarer skulle vi säkert ha lagt av för länge sen med bloggandet.


Jag ger er... 10 av 10 poäng! Eller nää... Det räcker inte.

1000000000000000000000000000000000000/10!!!! Det är ni definitivt värda. Skulle gärna ha lagt till ett par tusen siffror till, men min tumme skulle få kramp...

Anyway...





LoveYa/Wanja




Bjuder på lite ögongodis oxå... ;)♥
image description
image description
image description
image description
image description
image description




Kommentarer
Postat av: Marre!

2011-09-29 @ 21:23:22
Postat av: Marre!

Aaa!hatar att skiva på mobilen!Ja iaf marre är mitt smeknamn och jag är 14 har inte läst denna så länge men fich tips från en blogg! + ni äger!!!! Ni är värda allt allt och allt!!!! Kram på er och sköt om er! Även om vi inte känner varann! ;D

2011-09-29 @ 21:30:13
Postat av: Noomi

ojdå de var mkt frågor men ska göra mitt bästa för att svara: Min kompis tippsade om denna blogg och då blev jag fast! Jag länkar då och då till denhär bloggen om de tex är något extra spännande inlägg. Jag vet inte hur länge jag har följt bloggen men jag har läst igenom alla kapitel så klart! Jag är 15 år :) Jag ser absolut personerna framför mig och de lilla beskrivningarna är bra för då får man måla upp en egen bild i huvudet om hur dom ser ut... men eric ser man ju alltid! :D och robin... hans kompis ;) haha. Jag har inte tänkt så mkt på vad som kommer att hända sedan jag bara njuter av stunden då jag får läsa ett nytt kapitel. Melina verkar väldigt snäll och romantisk en sån skulle man lätt kunna vara kompis med (: jag svarade på en del frågor iaf :D jag älskar bloggen och ni verkar vara stört sköna tjejer som verkligen vet hur man skriver ! :D kram kram kram! <3

2011-09-29 @ 21:35:50
URL: http://dreampoems.devote.se
Postat av: johanna

Johanna heter jag ;) Jag hittade er blogg på en annan blogg om Eric, vet dock nt vad den heter :/ Jag har nyligen hittat den, så ag har läst från kapitel 1 t nu kapitel 46 ... Jag är 13 år förresten. Jag kan se personerna framför mig. De får ju absolut nt göra "slut" det vore tråkigt. Skit bra noveller, seriöst ni har fan talang , skit bra!! ;)

2011-09-29 @ 21:39:20
Postat av: Josefin

Jag heter då Josefin och jag är 15 år. :) Jag var inne på en blogg som ni har länkat "ericsaadedaily" och fick se en länk till denna bloggen så då tänkte jag att jag kan väl kika in och se vad den handlar om. Sen blev jag fast! Jag började läsa första kapitlet och tyckte den verkade jättespännande så jag fortsatte och fortsatte. NI ÄR SÅ JÄVLA DUKTIGA! Jag ser absolut ALLTING framför mig och ni gör väldigt bra beskrivningar av allting, både miljö och personer. Det är viktigt, och ni har verkligen lyckats! Jag vet inte riktigt hur länge jag har följt er blogg men typ från när den startade. :) Jag har ännu inte hittat några fler novellbloggar om Eric men om jag hittar någon så kan jag säga det :D

Mitt intresse för Eric började den 23:e maj 2011, det var jag och min kompis Elin (som också läser denna bloggen, jag tipsade om den till henne) satt i skolan och så hörde vi plötsligt att det var några som spelade "Break Of Dawn" och vi tänkte att den videon kan vi ju gå in och kolla på så då gjorde vi det. SEDAN SA DET "PANG"! Vi var helt besatta av honom sedan den stunden och tyckte att han var så grymt bra och SNYGG. Vi är lika besatta idag. :D Vi gick på hans första konsert den 20/7 när han var i Munkedal, det var FANTASTISKT! :)

Oj vad långt det blev! Men men, kände för att skriva av mig lite. Hoppas allt är bra med er och jag säger bara, F*N vad grymma ni är! Fortsätt med det ni gör för ni är så braaaa! LOVE YOU! Blir alltid sprudlande glad när jag ser att det har kommit ett nytt kapitel! <3<3<3 Tack för att Ni finns! :) PUSS O KRAM!

2011-09-29 @ 21:45:16
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag heter Amanda och är 14 år, en kompis tipsade om den här bloggen och jag blir jätte glad varje gång de kommer ett nytt kapitel. Jag ser allting framför mig hihi. Jag skulle vilja att de blev lite mer intimt mellan milena och eric typ sex eller så hihi puss

2011-09-29 @ 22:33:57
Postat av: isabelle

Kolla in min Eric Saade novell! ingen annan vet om den och jag är inte färdig med designen men det kommer nya kapitel varje dag ändå!

kolla in den



ensaadesaga.blogg.se

2011-09-29 @ 22:36:18
URL: http://isabellebrandt.blogg.se/
Postat av: josefin

hej jag är en tjej på 13 år som älskar inte blogg har följt det i typ nån månad men så fort jag är inne på datorn kollar jag om ni har uppdaterat sidan med ett nytt inlägg... jag älskar milenas personlighet speciellt eftersom att hon inte alltid är svartsjuk som alla är i de flesta andra kändis noveller... jag hittade bloggen genom att gå inte på theericsaades.blogg.se och där länkade de till er och tipsade... så jag läste nått inlägg och sen va jag fast kommer att föjla er till jag dör/ni slutar med novellen den är sjuukt bra 10/10 poäng ;)

kram josse

2011-09-30 @ 06:46:49
URL: http://photoforlive.blogg.se/
Postat av: Doris Ramirez

Jag är 18 år gammal! :D jag hade lite tråk i datan för typ 1 vecka sen så jag tänkte kolla om det fanns några saade noveller, och den enda jag hittade var eran..och jag måste säga att jag e sjukt imponerad!! eran novell äger ju!! :D

2011-09-30 @ 22:49:56
Postat av: Alva

Okej, här kommer lite om lilla mig!

Jag heter Alva och är 13 år gammal, men många tycker att jag är mogen för min ålder.



Jag hittade bloggen en dag när jag SaadeSurfade som jag kallar det! ^^



Jag har tipsat folk om bloggen, men jag känner inga riktigs Saade fans som läser om honom.



Nope, jag vet inga andra novellbloggar om Eric som är läsvärda, än. Jag har själv börjat skriva, men vet inte om jag riktigt vågar publicera på internet, eftersom jag har så dåligt självförtroende...



Jag är inte riktigt säker, men sedan kapitel 8, tror jag...



Jag kan se personerna framför mig, åtminstonde delvis. Jag skulle önska mer känslo, utseende och omgivningsbeskrivningar. Men ni är riktigt duktiga!



Visst har jag tänkt på vad som ska hända i framtiden, men jag vill inte förstöra era idéer. Men jag önskar att ni tar in en stor konflikt, en motgång eller liknande, för att det inte ska bli "lyckliga i alla dagar" stuk över novellen. Eller ni kanske borde kalla den "roman" numera!



Och som sagt, visst känner jag Milena, men inte så väl som ni tycks göra. Lite mer känslobeskrivnigar hade höjt det hela jättemycket!



Jag skulle vilja veta mer om Milenas släkt, typ kusiner, mor/far föräldrar, och som ni skrev, hans bror. Ni kanske skulle lägga in en släktträff i novellromanen!



Jag skulle vilja lära känna Emelie lite bättre i den här novellromanen, om det skulle gå för sig! ^^

Det hade varit trevligt att känna henne i verkligeheten också...



Så, kanske lite om vad bloggen betyder för mig?

Bloggen betyder jättemycket för mig! Eftersom jag har det sjukt jobbigt hemma har ni inspirerat mig att skriva ut vad jag inte kan säga. Och det har resulterat i att jag har fått ihop en massa ord som jag bara försökt sudda ut. Men det kommer hela tiden nya saker. Som jag skriver. Men tack för det stöd ni ger mig.

2011-10-01 @ 19:45:30
URL: http://ericsaadefannews.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Håller med Amanda, hihi x) <3<3

2011-10-01 @ 20:33:08
Postat av: jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

1. genom http://saadelife.blogg.se/ :D

2. Inte än, men ska rekommendera sidan på dayviews :)

3. Ingen lika bra som er<3 (inga andra bloggar :P )

4. i ungefär en vecka :) (inte så långt, men lovar att jag ska fortsätta kolla på bloggen resten av den tid den finns! :D )

5. Jag är 13, fyller 14 om ungefär 1 månad :)

6. JA självklart! allt jag läser ser jag framför mig i huvudet :D

7. ingen aning? men jag har några idéer ;)

8. Hon verkar var jätte sjysst, och om hon var verklig, skulle jag gärna vara hennes vän :)

9. Jag vill gärna veta mer om marcus. Kankske det är hans födelse dag snart, och då tänker hon på han ( berättar lite om han för eric) :D

10. Jag saknar inget! ni är bäst!!! :D

11. nix :P

12. JA! emilas pojkvän! :D och så vill jag gärna "träffa" eler vita lite om kanske melisas mormor? eller farmor? :)

13. Milena!!! :D

naww, visst är vi läsare bra, men ni är bäst när det gäller noveller :D<333

2011-10-14 @ 12:50:18
Postat av: Bella



Saker som skulle kunna vara kul

att veta:

-Hur fick ni reda på SaadeStoories?

Var det nån kompis som tipsade er,

google, såg ni tips på nån annan

blogg, eller gick det till på nåt helt

annat sätt?:) Haha jag kommer inte riktigt ihåg... Nee men jag sökte nog bara på Eric. Saade tror jag det va.

-Har ni själva rekommenderat

bloggen till någon annan? Nja... Jag har snackat om den i skolan men jag är den enda Saadelovern i klassen... Eller kanske på hela skolan :(

-Finns det några andra

novellbloggar om Eric som ni tycker

är läsvärda, som vi borde kolla in? Nja... Ni kan få kolla in www.erickhaledsaadelove.bloggplatsen.se (min. Jag vet den liknar lite eran blogg och jag är hemskt ledsen om ni ogillar den. Den liknar lite eran)

-Hur länge har ni följt bloggen? (den

startade den 22 augusti 2011) Några veckor tillbaka

-Hur gamla är ni? Vi är 15(Wanja )

och 13(Nina) , är lite nyfikna bara:) Bella Ericsson 14

-Ser ni personerna, karaktärerna i

storyn, framför er när ni läser? Hur

har ni tänkt er de isåfall?( Asså inte

Eric, Marlene, Jennifer och alla

andra som finns i verkligheten, men

til exempel Milena, Emelie, Erics

kompisar, Milenas föräldrar, ja ni

fattar...) Typ :)

-Har ni tänkt på vad som kommer

hända i framtiden, både i den här

novellen och i de eventuella

fortsättningarna?(vi har ju

visserligen redan bestämt en hel

del, men det kunde vara kul att

höra om ni har några tankar) :) Nee orka tänka på framtiden...

-Vad tycker ni om huvudpersonen?

Asså liksom i allmänhet, hennes

personlighet också. Jag kan säga att

för mig känns hon nästan - eller hon

gör seriöst det - som en riktig

kompis. Addå det känns som om jag

känner henne utan och innan... Fast

sen har såklart Milena hemligheter

som inte ens vi vet.. . menmen... ;) Jag tycker att Milena verkar vara en underbar person som har fått chansen att få Eric som pojkvän

-Har ni några funderingar på vad

som har hänt innan allt det här?

Kommer ni t ex ihåg Milenas

tvillingbror Marcus?:) Eller har ni

några andra frågor, vilka som helst?

Det kan handla om nåns ögonfärg,

hur ett rum ser ut, vad och när de

gjorde si och så och så vidare...

Fråga på bara!! Har ni skrivit om vad som hände INNAN den första novellen börjar? Skulle vilja vet det :)

-Är det något ni saknar extra

mycket i novellen? Säg precis vad ni

vill! Mig istället för Milena! Haha nee men det finns inget som ska ändras för den härr bloggen är så sjukt bra!!!

-Finns det någon blogg som ni

rekommenderar, som vi skulle

kunna inspireras av? Ingen jag kan komma på

-Finns det någon speciell person som

ni gärna skulle vilja "träffa"( asså att

den förekommer i novellen) , som

inte har varit med än? Det kan vara

både sådana som finns på riktigt,

och andra, t ex ur Milenas tidigare

liv. Eller varför inte Emelies pojkvän

Adam?x ) Kom med önskemål!! Skulle vilja träffa ALLA även dom som finns ITRL

-Vem av alla de här människorna

som förekommer i novellen skulle ni

helst av allt vilja träffa/känna/ vara

bekant med? Vi får väl säga att det

är förbjudet att ta Eric, vet att alla

skulle välja honom ändå. ..x) ♥ hihi Milena och alla andra



Annat om mig;



Jag heter Bella och är 14 år som är helt sjukt galen i vår snygga sötnos Eric Saade, älskar musik, sjunga, dansa, skriva berättelser på datorn, har en kisse misse på ett halvår som är lika stor som en nästan fullvuxen bondkatt som heter Sixten, född i Värnamo och uppvuxen i Vetlanda med mamma. Retad/mobbad sen förskoleklass (går i klass 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0