Timeless♥ - Kapitel 18

"-Vad ska man ta med?" Jag satte mig på sängen brevid resväskan som började bli halvfull.


"-Det ser ut som du redan har med dig ganska mycket saker" Log Eric som såg ut att börja bli klar med sin packning.


"-Det är bara kläder, Eric" Han skakade på huvudet.


"-Men vad är det viktigaste att ta med?" Upprepade jag. Han log bara ett snett leende.


"-Dig själv förstås" Jag suckade och gick för att hämta min lotion och solkräm ur badrummet. Det skulle bli en bra resa. Och inte bara det. Jag skulle uppträda i en arena för flera tusen personer. I Spanien. Jag insåg nog inte hur stort det var, än. För för ett par månader sedan hade jag inte ens drömmar om att bli sångerska över huvud taget. Jag visste bara en sak jag ville då, och det var att få vara med Eric. För alltid. Allt jag fått nu, det var bara ett litet plus i kanten.


"-WIHOOOO JENNIFER!!"


Mitt skrik måste ha hörts över hela flygplatsen. Jennifer hade tydligen också hört det, för strax efter kom hon ut från flygplatstoaletterna. Hon sprang fram till mig.

"- Vad tusan gör du??"


Jag tog på mig min bästa oskyldighetsmin.

"-Vadå?"


Hon la armarna i kors och kollade på mig.

"-I know what you're hiding, hun."


Jag skrattade, och tog henne i armen.

"-Nämen du, de väntar på oss. Flyget går om tolv minuter."


Hon kollade chockat på mig och stannade upp. Jag skrattade.

"-Kom då!!"



*



Jag slog upp dörrarna till balkongen och kände värmen slå emot mig. Jag kunde inget annat än att bara stå där, njuta, och låta solen värma mitt ansikte. Plötsligt kände jag ett par armar om min midja.

"-Eric?"


Han skrattade mjukt och kysste mig på kinden.

"-Har du några flera pojkvänner?"


Jag vände ansiktet uppåt, så jag tittade på honom.

"-Klart jag inte har."


Jag kollade strängt på honom, och han skrattade.

"-Jag skojar bara med dig, älskling."


Jag vände på mig, så att jag stod med kroppen mot honom.

"-Jag älskar dig."


Han svarade med att lägga armarna om min midja och kyssa mig passionerat. Jag låste mina händer bakom hans nacke, och flätade in fingrarna i hans hår. Så stod vi en stund, och middagssolen lyste över oss. När jag kände hur Erics händer började leta sig in under min tröja, la jag händerna på hans bröstkorg och började fösa in honom i hotellrummet. Jag släppte honom en sekund för att stänga dörren till balkongen, men då flyttade han bara läpparna till min hals.

Jag föste honom bakåt tills han ramlade bakåt, ner på sängen. Han drog med mig i fallet, och jag hamnade ovanpå honom. Utan att jag hann tänka hade jag börjat knäppa upp knapparna på hans skjorta, och snart låg även min på golvet. Jag kände Erics händer röra sig upp och nerför min rygg, och hans läppar, som ivrigt formade mina.

Jag älskade honom så mycket...




"-RINGGG!!"


Vi struntade först i telefonen, men den fortsatte ringa. Tillslut suckade Eric och sträckte sig efter den.


"-Ja, hej, Alex. Vad vill du?" Han drog handen genom sitt sexigt rufsiga hår.


"-Va, nu?" Eric satte sig upp på sängen.


"-Jaha... okej... hejdå." När han hade lagt på vände han sig mot mig.


"-Förlåt älskling. Thomas vill att vi ska komma till arenan och testa lite redan nu."


Jag hasade mig fram till honom och gav honom en kyss.

"-Det låter kul."


Eric skrattade.

"-Jaja, det är väl bra att du är positiv."


Nu var det min tur att skratta.

"-Skulle jag inte vara det?"


"-Jag skulle nog inte varit lika positiv."


Jag rynkade pannan.

"-Men du tycker väl att det är roligt att se arenan?"


"-Skulle hellre stanna i hotellrummet, med dig."


Leendet som han gav mig fick det att pirra till i maggropen, och jag vände ner ansiktet för att man inte skulle se hur jag rodnade. Jag gick fram till Eric, la armarna om honom och kysste honom en gång till innan jag gick bort till min resväska för att hitta en ny blus att sätta på mig innan vi drog iväg till arenan.

Förlåt för ett lite händelselöst kapitel, men så kan det bli om man har för lite fantasi. Iallafall, pussokram, hoppas ni älskar mig ändå! Hahahaa, näädå, men är för flumm för att skriva nu, LOOVE YA/Wanja♥

Ps. Tack för alla underbara kommentarer! Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Miss Darkness

Vadå händelselöst???

ÄLSKAR när de bara är tillsammans själva och myser!!! ♥ Mer mer mer sånt ♥

Det är ju nästan de bästa stunderna... ;D

Tack för ett superfint kapitel!!!

Och tack för att ni skriver som drottningar!!!

You´re the Queens of your own lifes! ;-)

Det e ni som e bäst!

<3 <3 <3

2012-01-10 @ 00:11:58
Postat av: Amanda

Superbra som alla andra kapitel :D

klart jag älskar dig lika mycket även om du inte inte tycker det var händelsefullt! :D

2012-01-10 @ 05:22:25
URL: http://novelsbyyme.blogg.se/
Postat av: Lovisa♥

vad då händelselöst!?!?! Det var ju helt fantastiskt;););););)♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2012-01-10 @ 07:09:09
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: a.l.v.a.n

OMG så bra !!! <3

2012-01-10 @ 07:33:38
URL: http://ericsaadelovestories.blogg.se/
Postat av: Kickan

ÅÅh vad duktiga ni är! :'D <3

2012-01-10 @ 07:39:34
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Josefin

Sjukt bra! Mer romantik! :D <3

2012-01-10 @ 13:22:59
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Marre!

Helt underbart skulle jag säga! <3<3<3

2012-01-10 @ 15:49:43
Postat av: Dokuro-Chan x_x

REALLY GOOD

2012-01-10 @ 15:58:03
Postat av: Yara

Ni e skit bra fortsätt så En fråga? Varför skriver ni inte den som bok och sen sälja den de skulle vara bäst bara så att ni vet så blir jag den första som köper den <3?? Swag

2012-01-10 @ 20:28:21
URL: http://yara.blogg.se/
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Erics band ;)

Hur kan du säga att det inte var särskild fantasifull och händelselöst!? Detta kapitlet var perfekt ;) kärlek, romantik, värme xD haha älskar att dom är i ett varmt land ;) älskar varma länder :D<3333333

Längtar till nästa<3

Kjam!!!

2012-01-10 @ 21:53:06
URL: http://www.jennasliv.devote.sehag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej och välkomna till Saadestories! På den här sidan kommer ni att kunna läsa noveller om Eric Saade, världens snyggaste, bästa... I varje fall, den pågående novellen heter "So put your hearts in the air...♥". Vi uppdaterar så ofta vi kan, och blir extra peppade till att skriva mer och oftare om ni kommenterar mycket! Hoppas ni gillar den!/Wanja & Nina

RSS 2.0